Centrum aststy szkodowej
Centrum aststy szkodowej
Centrum aststy szkodowej
Centrum aststy szkodowej

Dlaczego warto?

CAS Centrum Asysty Szkodowej sp. z o.o. zaprasza do współpracy towarzystwa leasingowe, banki, firmy flotowe oraz firmy, które posiadają własną flotę pojazdów.

W umowie leasingu, kredytu i w umowie flotowej kompleksowa likwidacja szkody komunikacyjnej stanowi wartość dodaną dla klienta. Dla firm, które dysponują własną flotą pojazdów, kompleksowa likwidacja szkody komunikacyjnej to optymalizacja kosztów działalności.

PEŁNA OBSŁUGA FLOTY OD A DO Z

Kompleksowa opieka nad szkodami flot i pojazdów leasingowych

PROFESJONALNA LIKWIDACJA SZKÓD

Dzięki dopracowanym procesom i współpracy z ekspertami gwarantujemy zadowolenie klienta

ROZLICZENIE SZKODY ZA KLIENTA

Likwidacja szkody od zgłoszenia do odbioru pojazdu – minimalne zaangażowanie klienta

5 LAT
DOŚWIADCZENIA

Doświadczenie zespołu gwarantuje najwyższy standard obsługi

NOWOCZESNE
ROZWIĄZANIA

Zaawansowana technologia wspiera klienta na każdym etapie likwidacji szkody

WARTOŚĆ DODANA DLA KLIENTA

Klient zyskuje dodatkowe korzyści do umowy leasingu, kredytu, wynajmu

Pełna obsługa szkody Klienta
PEŁNA OBSŁUGA FLOTY OD A DO Z

Kompleksowa opieka nad szkodami flot i pojazdów leasingowych

  • Dedykowany numer do zgłoszenia szkód
  • 4 kanały zgłoszenia szkody: online, aplikacja mobilna, e-mail, telefon
  • Cały proces odbywa się po stronie CAS
  • Partner udostępnia klientowi informacje o procesie likwidacji z własnym logo (na stronie www partnera i w dokumentach polisowych)
  • CAS udostępnia aplikację mobilną do zgłaszania szkód z logo partnera

Doświadczenie
PROFESJONALNA LIKWIDACJA SZKÓD

Dzięki dopracowanym procesom i współpracy z ekspertami gwarantujemy zadowolenie klienta

  • Certyfikowane serwisy naprawcze dają gwarancję jakości naprawy
  • W procesie likwidacji biorą udział certyfikowani rzeczoznawcy oraz radcy prawni
  • Klient otrzymuje auto zastępcze bez zbędnych formalności
  • Krótki czas likwidacji szkody wpływa na satysfakcję klienta

Eksperci
ROZLICZENIE SZKODY ZA KLIENTA

Likwidacja szkody od zgłoszenia do odbioru pojazdu – minimalne zaangażowanie klienta

  • CAS przejmuje na siebie cały proces likwidacji szkody
  • Klient zgłasza szkodę, a dalsze kroki pozostają po stronie CAS
  • Klient wykonuje tylko 3 czynności: zgłasza szkodę, przekazuje auto do serwisu, odbiera naprawiony pojazd
  • Klient nie jest obciążony kontaktem z Ubezpieczycielem ani ryzykiem popełnienia błędu
  • Do dyspozycji klienta są radcy prawni - w razie problemów prawnych ze szkodą

Pełna obsługa szkody Klienta
5 LAT DOŚWIADCZENIA

Doświadczenie zespołu gwarantuje najwyższy standard obsługi

  • Doświadczenie CAS to już 37 000 zlikwidowanych szkód
  • Każdego miesiąca likwidujemy 1000 szkód pojazdów
  • Pod opieką CAS jest 52 000 pojazdów naszych Partnerów
  • Średni czas likwidacji szkody klienta w CAS to 14 dni
  • Klienci mają do dyspozycji 124 certyfikowane serwisy naprawcze w całej Polsce
  • Nasz zespół to 17 ekspertów z wieloletnim doświadczeniem

Doświadczenie
NOWOCZESNE ROZWIĄZANIA

Zaawansowana technologia wspiera klienta na każdym etapie likwidacji szkody

  • Autorski system informatyczny do zarządzania procesem likwidacji szkody
  • System powiadomień SMS o statusie szkody
  • Aplikacja mobilna do zgłaszania szkody na iOS i Android z logo Partnera

Doświadczenie
WARTOŚĆ DODANA DLA KLIENTA

Klient zyskuje dodatkowe korzyści do umowy leasingu, kredytu, wynajmu

  • Oszczędność czasu klienta
  • Minimum formalności po stronie klienta
  • Szybka naprawa pojazdu (średnio 14 dni)
  • Obsługa prawna w przypadku sporów z Ubezpieczycielem